FAQ

"JOUW DIGITALE RECHTERHAND

ALTIJD PARAAT"

Veelgestelde vragen

Hoe, wat & Waar


JAA  we begrijpen dat je misschien vragen hebt over hoe de samenwerking met JAA Virtual Assistance precies in zijn werk gaat. Welke ondersteuning biedt een VA of hoe zit het precies met de pakketten.

Daarom even de belangrijkste vragen voor je een op rijtje gezet. Heb je je antwoord er niet tussen gevonden, neem gerust contact op. Dit kan telefonisch of via het contactformulier.


  • Kan ik pakketten / diensten combineren?

    JAA, alle pakketten zijn te combineren. Er kan gekozen worden voor één pakket of meerdere pakketten. Er kan zelfs een pakket op maat gemaakt worden voor een perfect aansluitende ondersteuning.


    Zie je de werkzaamheden, waar je hulp bij kunt gebruiken, er niet tussen staan? Neem gerust contact op en we kijken samen naar de mogelijkheden. 


  • Wat is de werkwijze?

    Stap 1: Kennismaking

    Kennismaking tussen jou en JAA Virtual Assistance. In dit vrijblijvend gesprek bespreken we de wensen en verwachtingen.


    Stap 2: Offerte 

    JAA maakt op basis van de wensen en verwachtingen een offerte. 


    Stap 3: Contract

    Bij een "JAA" van beide kanten, stuurt JAA een contract met o.a. de algemene voorwaarden en geheimhoudingsclausule.  


    Stap 4: Uitleg

    Na de ondertekening plannen we een (virtueel) overleg in, waar we werkzaamheden en processen bespreken en inloggegevens worden beschikbaar gesteld.


    5. Start van de samenwerking .. 🤝



  • Hoe kan ik contact opnemen?

    JAA neem gerust contact op voor een vrijblijvend gesprek of bij vragen. Je kan ons bereiken via onderstaande kanalen:


    Contactgegevens:


    T: +31623744740

    E: jaa@rifcaseverien.nl

    contactformulier 


    VOLG ONS OP

    Instagram | LinkedIn



  • Wat zijn de voordelen van een VA (virtual assistant)

    Virtuele ondersteuning biedt o.a.

    flexibiliteit, kostenbesparing en geeft toegang tot een breed scala aan expertise.


    Lees meer over de voordelen in de 

    ➡️ Blog | De voordelen van een VA

  • Ik ben niet tevreden met mijn VA

    Tevredenheid staat bij JAA hoog in het vaandel. 


    Als je niet tevreden bent met de dienstverlening, is het belangrijk om dit openlijk te bespreken met JAA Virtual Assistance. Door goed met elkaar te (blijven) communiceren kan er veel worden voorkomen, maar ook worden opgelost. Het aanpassen van de (werk) afspraken is dan ook altijd mogelijk.


    Bekijk de Algemene Voorwaarden van JAA op onze website.